YOLO!!!!

Jag har kommit in i något partystimm nu igen haha.. Tycker det är så himla kul att gå ut! Så jag får nästan lite ångest när jag inser att jag snart åker härifrån och att jag inte kommer kunna festa på ett år men vafan.. Ett år sen kan jag festa igen. Jag har i alla fall levt enlgt mottot YOLO. Va ute i torsdags med Sofie på hipp. Dj isaxon spelade, är så jävla förälskad i honom, fulsnygg är han men kan nog egentligen bara säga att jag tycker han är otroligt sexig haha.. Jag är sjuk i huvudet, han är 31 år så dröm vidare elin. Jaja i alla fall så va hipp ganska kul eller ja det va kul! Sen igår va vi på klubb F, lite mindre kul men ändå helt okej, dålig musik för det va ju inte dj isaxon som hade hand om musiken ;) kom innan för dörren klockan 7 och fick gå upp igen klockan 12 för att åka på påskmiddag hos farmor och farfar. YOLO. Nu ska jag försöka sova, imorgon är det dtm!!!! YOLO igen!! Ska fan tatuera in det mottot i pannan
Och ja jag tänker lägga in bilder på isaxon..mest för att haha

Ni får lov och tycka att jag är creepy, det gör ingenting. För det är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0