DOUGLAS BABY

FAN,.....de har hänt igen. Jag har fått en ny kändis crush. Såg nyss filmen L.O.L med Miley Cyrus och DOUGLAS BOOTH, men hallå du sexiga jävel! Kan man kanske få lov att önska sig dig som pojkvän? Helt perfekt... Åh att där ska finnas så snygga killar.. blir så jävla jobbigt.. och nu tänker ni, hur ser han ut? Well.. man är ju en så kallad stalker, så jag har redan haffat en bild på honom, han är född 92 så det är perfekt, ett år mellan oss.. och hans personnnummer är 1992-0... just kidding, det vet jag faktiskt inte.. men om vi gifter oss en dag så får jag nog reda på hans personnummer då.. och ja det blir ett sommarbröllop, kanske på hawaii. Och vill ni veta om filmen va bra? Så fråga inte mig om det.. jag var mer upptagen med att titta på denna sexiga beast.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0