ARBETSLÖS

Jahapp.. då var jag arbetslös. Jag får ju en vecka i taget på jobbet så igår när det var dax att få en ny vecka kom Dorthe till mig och sa att dom skulle skicaka hem en person och att det blev jag denna gången för att jag ändå snart skulle åka. Fine tänker jag, jag ska ju trots allt åka iväg snart(fem veckor kvar) men jag menar jag hade tre veckor kvar på jobbet, TRE! För några veckor sedan så kom Dorthe och frågade mig hur länge jag var tillgänglig och då sa jag att jag kunde jobba fram till den 29e mars för att sedan vara hemma och förbereda mig i två veckor innan jag åker iväg.. Känns så jävla konstigt att jag inte ska tillbaka dit igen. Jag har jobbat där i 9 månader nu, och man har lärt känna alla människor där och sen helt plötsligt är det bara slut. Hon kunde förfan skickat hem en annan tjej som bara har varit på typ 2 platser på hela Postpac.. Känns så jävla surt, speciellt när jag var den enda som fick gå hem. Och det som stör mig mest är att Jessica fick mer jobb.. här har jag gått och ordnat jobb till subban och så får hon stanna längre än mig.
Så nu är jag ledig i fem veckor, vad gör man när man inte har något jobb? Jag får typ handla en sak om dagen istället för att handla allt på samma dag....
Aja skit samma... det bästa är i alla fall att jag snart drar härifrån.... NEW YORK HERE I COME BABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0