YOUNG WILD GIRLS

yes, jag ska upp 05.45 men jag vill inte riktigt sova än. Jag klarar nog måndagen ändå, även om jag inte får så mycket sömn ;) har precis tittat på the change up, ganska rolig film faktiskt!
nu ligger jag och lyssnar på justin bieber och ser att det är ett konstigt ljus ute, klockan är ju nästan halv elva men det är typ helt gult ute, dont know why, kanske aliens som besöker oss eller nått!
 
jag och linnea ska snart till stockholm också! har fått tid på ambassaden den 13 februari, så vi flyger upp den 12, shoppar hela dagen, sover på hotell, jag har min tid på ambassaden 08.30 den 13e sen efter min tid där kan vi shoppa hela dagen igen innan vi åker hem på kvällen! ska verkligen bli jätte roligt!
 
sen ska jag ju se johan glans på fredag, längtar!!! ska bli jätte roligt det också haha :D vilken fest alltså ;))
 
Nu ska jag nog försöka sova, ha en bra måndag och vecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0