YEAH YEAH WOW WOW

Tittade tillbaka här i bloggen, vad jag skrev under januari 2012, jag blev kär i one direction då, om jag fortfarande är :D
sen så skrev jag att jag var jätte orolig fr att ta studenten, att vara arbeteslös, att skaffa ett körkort. Tänk vilken tur jag har haft, jag fick jobb direkt efter studenten, jag klarade av körkotet på försöket!! och att ta studenten va så himla roligt, plus att jag nu vet vad jag vill göra, i alla fall ett år framåt. Kan inte fatta att jag har ansökt, och att jag snart är påväg till USA, det är så himla kul :D
Sen så har jag världens bästa familj! Utan dom hade jag inte klarat någonting, och tack gode gud för DTM, vi är så himla bra! tänk så hade vi aldrig träffats, vad tråkigt livet hade varit!
 
Sen så mår jag tusen gånger bättre av att inte prata med varken jessica eller filippa, dom är inga vänner längre, usch.. vill inte ens tänka på dom! är bara så glad att dom är ute ur mitt liv!
 
Jag vill att detta året ska bli lika bra som resten av alla år jag levt, tänk så bra jag har det, världens bästa familj, världens bästa DTM och jag är frisk som en nötkärna, det kan ju inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0