Wallflower

Har nyss sett the perks of being a wallflower. Ganska bra film faktiskt, väldigt sorlig, är ännu en gång tacksam att jag har vad jag har. Tycker så synd om alla som är ensamma och blir mobbade i skolan, det är lite av vad filmen handlar om. Vill bara att alla ska må bra här i världen! Tänk om man kunde hjälpt alla som mår dåligt... Känner mig så hopplös när jag inte kan göra något. Vill bara säga till alla att det kommer bli bra när jag innerst inne vet att det inte kommer bli det för alla.. Men jag vill ge alla ett hopp. Usch.. Jag blir så ledsen för alla som mår dåligt, som är ensamma, som inte har någon. Vet inte vad jag ska ta mig till. Vill hjälpa alla. Världen är fan orättvis, tänk om alla hade haft ett hem med vatten och mat o vänner i skolan. Ingen jävla mobbing och ingen svält eller fattigdom. Får nog sluta drömma om att allt kommer bli bra, vill bara krama om alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0