Thoughts

Försöker sova men det går verkligen inte.. Har alldeles för många tankar i mitt huvud... Au pair, hur blir det? Var hamnar jag? När åker jag? Hur ser familjen ut? Undra vilka kompisar jag kommer skaffa? Hur ska jag packa? Ska jag köpa ny skinnjacka tills jag åker, en dyr o fin som håller föralltid? Vilken färg ska jag färga håret i? När ska jag boka tid för färgning? När kommer jag matcha med en familj? Kommer jag stanna i ett helt år? Eller bara några månader? Undra hur förberedelsekursen är? Vad ska jag göra när jag kommer hem efter ett år? Plugga? Jobba? Resa?

Ja som ni märker har jag alldeles för mycket i min hjärna.. Vill så himla gärna sova men kan inte slappna av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0