THANK YOU!

 
Skulle mest bara vilja skriva hur lycklig jag egentligen är, även om jag har skit dagar då jag bara vill bajsa skiten ur mig själv och ligga under ett täcke hela dagen så är jag jävligt glad att jag har det som jag har det! Jag bor i ett fint hus med världens finaste familj, jag älskar dom mer än något annat på denna jord och vi har alltid så himla roligt ihop! Jag kan prata med dom om allt, tänk att bo i en dålig familj och inte ha någon kontakt med varandra! Jag har världens bästa vänner även om jag inte har många, jag älskar min lillasyster så otroligt mycket och är skit glad att vi är så himla bra vänner! Tänk om vi inte hade varit det, vad hemskt det hade varit!
Och så har jag min bästa vän rakt över gatan, hur lyxigt är inte det? Vi bor några meter från varandra, tänk ett liv UTAN DTM, fyfan. Jag är så himla glad att jag har er, vi har alltid det så himla roligt ihop och vår humor är så  otroligt dålig fast vi är faktiskt jävligt roliga! Vi gör alltid så roliga saker ihop även om dom inte alltid är dom mest genomtänkta haha!
Och sen stod jag och tänkte på jobbet en dag.. vilken jäkla tur jag har haft att jag har fått ett jobb! Vilket flyt jag har haft egentligen, några dagar efter studenten hade jag ett jobb.. det är inte många ungdomar som får ett jobb så snabbt! Vet några som tog studenten samtidigt som mig som fortfarande inte har ett jobb! Och jag vet vad jag ska göra, i alla fall för ett år, att åka som au pair är sjukt läskigt för lilla mig men jag ska fan klara det, även om det är en månad eller om det är ett år! Det ska bli så himla roligt.
 
Så tack för att jag har fått det livet jag har fått, jag älskar det! Även om jag inte alltid visar att jag älskar det så gör jag det! Nu låter jag som guds dotter eller nått.. men ja jag ville bara säga tack till någon bra person som skapade jorden, vem det nu var, om det var ett svart hål, eller en människa, ett äpple, ja va fan som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0