NYE

HEJ mina vänner! Gissa var jag befinner mig? På toaletten haha.. min favoritplats ;)
 
Jaja.. nyår igår då, alltså ska jag vara helt ärlig? Jag hatar nyår, det är så otroligt överskattat! Klart det är kul med ett nytt år och sånt, men kom igen bara för att det är nyår betyder inte det att man måste vara as kalas packad och vara super glad, den perfekta nyårsaftonen för mig hade varit att äta middag med några kompisar, gå utanför huset, titta på raketer och sen tackat för sig och begett sig hemåt, men nej min nyår bestod av middag med kompisar(som var det roligaste på hela kvällen, vi kunde stannat hemma hos sofie) sen tåg in till malmö, stå och frysa och titta på raketer, stå i kö i tre kvart in till skeppsbron där mina fötter domnar av pga. kyla och sen komma in på skeppsbron, inse att 85% av alla där inne är blattar(förlåt men dom är SKIT jobbiga och äckliga) och att dom andra procenten enbart består av äldre människor och fulla tjejer... Nej tacka vet jag hemmakvällar!!
 
Jag ska inte vara så negativ, men nyår är jätte överskattat. Sen så skriver alla, åh tack 2012 och alla mina vänner som gjort det till ett skit bra år, älskar er! Låt 2013 bli så mycket bättre!
 
Man behöver inte skriva att detta året ska bli så mycket bättre, va nöjd med det du har isället och lev på precis som du alltid har gjort.. Längtar till jag blir lite äldre då man inte behöver festa så himla mycket, är trött på att gå ut och dansa, och jag är trött på att dricka cider, hatar fan alkohol haha..
 
Nej nu ska jag sluta klaga, ville bara få ur mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0