HEEEEEEEEEEEJ

försökte få med håret där på sista bilden..... ska nog fan bli modell
 
HEEEEEEEEEEEJ ALLA BREEEEEES(johan och linnea dock men ja.....)
 
Längesen jag skrev på elinoco känner jag, jag gillar elinoco haha..här kan jag lägga in precis vad jag vill haha, ganska skönt! när jag bajsar, äter, sover, ja typ allt...förutom  när jag duschar då haha
 
Sen vi sist vi sågs har det inte hänt så jätte mycket faktiskt... Just kidding! I'M MOVING TO NEW JERSEY BITCHES! FEEELLLIIIING GOOOOOOOOD.....
 
Tänker på det hela tiden.... men annars så händer det inte så mycket, jobbar och står  i som vanligt.. sen älskar jag att sova! Det är det bästa som finns!
Och juste, har färgat mitt hår, eller ja avfärgat det så nu är det nästan som det alltid har varit, I'm a happy girl!
 
sen ska jag sola i veckan tänkte jag, vill bli lite brun känner mig så otroligt blek och äcklig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0