Hur stor är chansen??

Åkte in till Matilda i Malmö för vi skulle ut och äta.. Men kungen skulle tydligen komma ut från nått jävla hus så vi stod och väntade på att få se honom haha men tillslut orkade vi inte vänta längre så vi gick.. Men i alla fall, medan vi står och väntar vem kommer och ställer sig typ rakt framför oss om inte dj isaxon??? Ni skulle sett mig, fnissade som ett litet barn men jag tog bild ändå haha.. Han tittar fan rakt på mig när jag tar bilden haha.. Åh han är så sexig.
Sen åt vi god mat och sen stack jag till Lund med Sofie för att se Ulrik munther haha.. Värsta spontana grejen men det va bra och roligt.. Vi stod i kö till signering med alla andra 10 åringar och han snackade jätte snygg göteborgska plus att han höll i min arm när han skrev.. Och ja om ni undrar så tycker jag att han också är snygg.. En sak är i alla fall säker, jag är så olesbisk som det bara går att vara. Tack Gud för alla snygga killar. Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0