I'm in!

Följer en tjej som är iväg som au pair, skrev en fråga till henne och såg att hon svarar på den nu.
När jag hade läst svaret kände jag bara, jag måste åka. Alltså.. Om jag inte gör det här kommer jag ångra mig i resten av mitt liv, tänk när jag blir äldre, folk kommer undra vad man gjorde efter studenten.. Ska jag då säga att jag jobbade på postpac i flera år och bodde kvar i Skurup som jag gjort i hela mitt liv? Eller ska jag säga att jag åkte till USA och att jag blev sjukt mycket självständigare? Folk kommer fråga mig när jag blir äldre om jag inte hade hemlängtan.. Och då kommer jag antagligen svara att det är väl klart jag hade det, men jag blev fan så mycket starkare av att åka till USA i ett år än att bo kvar hemma i Skurup där jag inte har något att hämta mer än min familj+släkt och Johan!
Nej alltså, jag måste åka, jag kan i alla fall testa.. Om jag inte gillar det, fine, då testade jag och då behöver jag aldrig gå och tänka "tänk om jag åkt till USA".
Jag är ung en gång, och det är nu. Jag ska fan göra detta, för min egen skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0