Hej igen

Som jag skrev innan är jag nu tillbaka.. Så vad har hänt? Inte allt för mycket,jag jobbar som vanligt och det går finfint. Nu idag hamnade jag på samma avdelning som Jonathan!!! Kommer antagligen vara där imorgo också vilket betyder att jag måste se någorlunda bra ut, vet fan inte hur det ska gå med den fula oranga tröjan.. Får göra något med håret eller ja nått haha. Och idag var jag på mitt första core pass. Ska bötja träna nu tänkte jag, sen fyller jag år på lördag och sen ska jagtill London på fredag!!! Förlåt för konstigt inlägg men skriver från mobilen och det är rör konstigt. Allt är nog felstavat i inlägget, orkar inte titta igenom det. Hej å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0