19 år

Hej allihop!
 
Sen sist jag skrev har jag fyllt 19 år! Känns jätte konstigt egentligen haha..men jag hade en mysig födelsedag, började med en lång frukost bestående av mina önskemål; ostbullar med goda pålägg och prinsesstårta. Sen åkte hela familjen till Ystad och käkade på UppellerNer(och vem fan satt på restaurangen om inte Jonathan Averfalk? Dog av pinsamhet, det va min familj ett annat par och så Jonathan och hans kompisar... Jätte roligt verkligen). Sen på kvällen blev jag överraskad av Jessica&Filippa, fick dricka en massa dricka och gissa vad det var jag drack, så sjukt äckligt, typ tequila, absolut citron, vodka, ja typ allt. Sen tog dom med mig till Malmö där jag fick göra vissa uppdrag, typ skämma ut mig. Jätte gulligt av dom att dom överraskade mig.. men det kommer inte bli lika roligt för dom när om fyller år ;)
Sen så åker jag till London på fredag(!!!!). Längtar så jag spricker typ, ska  handla så jäkla mycket har jag tänkt mig, slutar säkert med att jag inte hittar något alls, men ska i alla fall bli jätte roligt att åka till London, och utan föräldrar!
Nu sitter jag bara och väntar på att Linnéa ska komma hem med sitt nyfärgade röda hår, sålänge ska jag titta runt mer om au pair, är typ 99% säker nu. Så jävla svårt att bestämma mig.
 
Avslutar med en fin bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0