TJEEEEENAAA

Skit länge sen jag skrev här... sen sist jag skrev har jag ansökt att åka som au pair, blivit kompislös och gått upp i vikt, roligt va?
Känner mig ganska ensam faktiskt, känns som jag inte har några kompisar kvar längre... trött på allt. Ska bli skönt att komma här ifrån ett år, skaffa nya vänner och bo i USA, fattar inte det själv än.. och sen längtar jag jätte mycket till justin bieber konserten, även fast jessica ska med dit som jag är ovän med så ska hon inte hindra mig från att ha en sjukt rolig kväll!
Så saker som tar mig fram i livet just nu är justin biebers konsert samt att jag ska åka som au pair till usa! åååh ganska bra saker att ha framför sig ändå!
Världens finaste kille
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0