KAPPOR

Jag är på jakt efter den perfekta kappan, känns helt jäkla omöjligt att hitta en! Jag har min fjällräven som jag gillar men det är en vinterjacka som jag inte kan bära än, sen har jag min skinnjacka men jag vill inte se ut som en fet tjej med massor av tröjor under den hela hösten. Jag har i för sig en kappa från Topshop men den är inte fin längre, jag vill ha en rak modell på kappan som jag letar efter nu, nästan lite maskulin och sen får den inte vara för lång. Har hittat den ultimata som jag jätte gärna vill ha, den är från förra året inne på H&M.......SKJUT MIG! Och så kostade den endast 299 :-, rena jävla kapet.
Ska in till Emporia när det öppnar och gå igenom alla butiker, jag måste ha en kappa!
Lägger upp en bild på kappan som jag vill ha men som inte finns... bara för att fresta mig själv lite till......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0