Rain

Hallå alla glada

Idag är det regnigt men det gör inte särskilt mycket, 29 dagar kvar till studenten börjar längta nu, det har blivit bättre med oron och så? Den kanske hinner komma igen. Jaja i alla fall så har jag fått hem min väska till studenten och studentsupén och den blev superbra! Sen fick jag hem klänningen jag hade beställt men den blev inte alls bra så skickade tillbaka den igen. Men idag så hittade jag en ny klänning i Ystad på H&M så den ska jag köpa imorgon! Äntligen är alla outfits färdiga! Imorgon är jag ledig, sjukanmäler mig från sista lektionen haha, vafan skit samma sitter ändå bara där. Och juste ja, imorgon börjar mitt nya liv, jag ska inte äta kolhydrater tills studentsupén, vilken innebär ingen potatis, ingen pasta, bröd, ris, godis, kakor. Ingenting, så jag ska leva på kött, kyckling, fisk, grönsaker, keso, kvarg ja allt som är nyttigt! Är skit taggad vill känna mig lite smalare till studentsupén! Imorgon då jävlar!! Och juste ja, klassfest imorgon också wiihoo! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0