HELLO HEY

Hej,

Sitter här hemma vid köksbordet och har nyss skickat iväg ännu ett CV. Fan aldrig någon som vill ha mig haha, jaja det kommer väl det med.
Slutade tidigt idag, 11.20 närmare bestämt så jag har varit hemma ett tag, varit och pantat flaskor också. Roligt liv haha.
När jag kom till skolan idag var det jätte konstig stämning nere i hela korridoren, en i tvåan i min korridor har dött fick jag reda på så alla var jätte ledsna och dom fixade ett minnesrum och allt med en massa ljus. Jag skrev prov typ sidan om det rummet och provet gick inget vidare alls, för jag hörde bara hur alla grät hela tiden och jag satt mer och tänkte på tjejen som dött än på mitt prov... Ibland är livet så förbannat orättvist.

I alla fall så är det inte så jätte många dagar kvar till studenten nu, 23 dagar tror jag det är. Vår nedräkning i skolan är väldigt liten just nu och jag är så otroligt orolig för vädret, hur ska det bli egentligen? Sola måste jag göra i alla fall, även fast jag inte tycker det är så kul. Nu ska jag nog ta och.. ja jag vet inte vad jag ska hitta på haha. Jag har till och med sparat en läxa till imorgon för att jag ska ha något att hitta på då haha(eller för att jag är lat, jag vet inte riktigt).
Juste jag är jätte sugen på glass, men jag får äta något gott en dag i veckan så längtar till helgen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0