ÄÄÄÄNTLIGGEEEENNN!!!!

Jag är färdig med alla mina läxor, någonsin!! Detta är så himla sjukt, allt i skolan är slut, jag har inte längre några läxor att göra. Jag kan inte beskriva känslan men det är helt otroligt. Jag tänker tillbaka på alla de gångerna jag har suttit och gråtit över matten som jag inte har fattat en piss av, varje gång jag har suttit på både lördag och söndag för att hinna med allt jag har haft att göra, och alla de gånger jag har varit så otroligt nervös för både prov och redovisningar. NU ÄR DET ÖVER! FINITIO!
Nu ska jag bara till skolan på måndag för att ha en halvtimmes lektion, sen ska jag lämna tillbaka lite böcker också, sen är min skolgång klar. Idag på svenskan höll en kille i min klass tal om studenten, redan då höll jag på att börja gråta. Hur ska det gå på studenten då? Ska bli så skönt att slippa vissa personer, orkar inte med dom längre och det ska bli skönt att slippa tänka på alla läxor, men jag kommer sakna skolan så otroligt mycket, allt som har med skolan att göra gillar jag egenligen.
Jag lovar er, jag kommer sakna läxor sen(kalla mig dum i huvudet om ni vill) men just nu, så är dom helt färdiga. JAG ÄR KLAR MED SKOLAN EFTER 13 ÅR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0