31 days to go

Idag är det exakt en månad kvar till studenten. Jag har mer ångest än någonsin. Jag vill inte ta studenten längre, jag vill ju vara med om hela studentveckan och själva studentdagen men jag vill inte sluta skolan. Jag fick panik nu ikväll. Jag har gått i skolan i 13 år, nu är det ca. 13 skoldagar kvar av alla dessa år och jag är rädd för vad som ska hända efter detta är slut. Då måste jag ut ut bubblan, lämna den. Jag vet att jag inte kan gå i den föralltid, men jag är rädd att jag ska bli ensam, jag har få vänner och är rädd att jag får färre när vi skiljs åt. Samtidigt ska det såklart bli spännande vad jag har att vänta. Men just nu vill jag stanna i denna skol bubbla för evigt, för där trivs jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0