PAUS

Har tagit paus från pluggandet och sitter i skrivandes stund och lyssnar på Timbuktus, Fallskärm. Så himla bra låt. Igår var det DTM kväll som gällde, lika trevligt som vanligt! Det är ju snart dax för student så jag har börjat planera lite allt möjligt inför det, jag har börjat tänka på studentpresent(helt klart det vikgtigaste ;) ). Har kommit på att jag skulle vilja ha dessa vinglas, dricker ju alltid vin så ;), nej men man kan ju typ dricka mjölk i dom sen när man flyttat hemifrån. Sen vill jag ha en Michael Kors klocka också(dröm vidare va...), och en resa långt bort från Skurup och pengar, och den sammanlagda summan blir *trumvirvel* 100 000 :-, nej men inte riktigt men det är ju värsta drömpresenterna, så jag blir nog bara glad för en trisslott, vem vet, jag kanske vinner 100 000:- där istället :D


Mina framtida mjölkglas

En vacker dag ska den bli min i alla fall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0