IMORGON

Helvete vad mina tankar snurrar inför imorgon. Ibland känner jag, att jo det här klarar jag, nästa minut känner jag nej jag kommer aldrig klara det. Har redan tänkt på hur det hade kännts att inte klara det men kan inte föreställa mig känslan, men kan heller inte föreställa mig känslan om jag klarar det. Jag går och tänker på om jag kommer kunna säga att "jag har fått körtkort" imorgon eller om jag måste åka hem och gråta resten av dagen. Idag på körlektionen gick det bra, men var så äckligt nervös innan och då tänker jag bara på hur nervös jag kommer vara imorgon när vi kör och hämtar inspektören. Jag hoppas att det är en trevlig inspektör och inte en surgubbe som gör mig ännu mer nervös. Alltså helvete om jag inte klarar det, men det va som Johan sa, jag hade ju inte fått bokat uppkörning om jag inte kunde köra bil. Det som är värst är nog nervositeten, ska försöka tänka att det bara är en vanlig körlektion. Helvete alltså, jag ber till Gudarnas Gudar att jag klarar det och att jag kan säga "jag har körkort" imorgon. Kommer inte kunna sova ikväll, så ska gå och supa ner mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0