When he opens his arms

Kvällen igår var mycket rolig, vi började här hemma lite smått sen stack vi till Ystad och till kings och Donna! Va hemma vid 2 tiden och slocknade snabbt för jag var så otroligt trött!
Idag har de varit riktigt fint väder hela dagen så har spenderat min tid i trädgården. Nu ligger jag i min säng och tittar på One Directions live dvd!
Jag var även inne hos Emelie när jag va i Ystad i torsdags, jag skulle köpa en färgbomb till mitt hår, men jag fick en flaska av henne istället för hon hade en halv flaska kvar, så himla snäll. Bättre frisör kan man ju inte hitta haha!
Nu ska jag fortsätta titta på dvdn, känner för att prata med någon haha, bara prata ut eller typ ut och gå en jävligt lång runda. Imorgon ska jag nog åka in till Malmö, jag ska se om jag hittar lite kläder.. Ganska skönt att åka in själv ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0