FEELINGS

Hej,

Det är ett tag sen jag skrev här ordenligt på bloggen känns det som men jag tänkte skriva av mig lite. Det kanske blir ett långt inlägg, ni kan sluta läsa nu om ni vill. Jag vet inte varför jag ska skriva av mig men det känns skönt på något vis, detta är liksom ändå som min dagbok som jag en vacker dag kan titta tillbaka i och tänka över lite.
I alla fall så jobbar jag på för fullt på Postpac, inte det roligaste jobbet men helt klart värt det, jag cashar ju in och det känns otroligt skönt. Jag har redan nu börjat tänka på vad jag ska unna mig, har lagt undan pengar till en Fjällräven jacka som jag ska köpa till vintern, vet inte om jag ska ha en svart eller grön men jag tror jag kör på en svart, rolig jag är när det kommer till färger haha.
Mitt liv har inte riktigt varit som det brukar vara, mitt liv brukar mest bestå av att vara här hemma och så, men på senaste tiden har jag gjort lite mer på helgerna och det har jag tyckt varit sjukt kul, tycker verkligen om att gå ut på helgerna och klarar knappt av att sitta hemma längre, är nästan aldrig hemma känns det som. Jag har nog förändrats en del sen jag slutade gymnasiet även om det inte var så länge sen, låter jätte mesigt men tror jag har vuxit till mig lite. Jag har även träffat en kille, Filip. Vet att ni redan vet det här Johan&Linnéa men det är mest för mig själv som jag skriver allt. I alla fall, jag & Filip träffades en fredag på Kings, sen fick jag hans nummer och sen smsade vi sen dess, första gången vi sågs var det hur trevligt som helst, och sen träffades vi igår också, jag kom hem till honom och vi lagade middag som vi åt hemma hos honom med hans tvillingbror. Han är en jävel på att prata haha vilket är ganska skönt ibland, så vi började prata om "oss" och vi kom fram till att det inte skulle funka. Han ska flytta till Stockholm i början av September och vi kände att vi var ganska olika. Så det är över med honom nu, det känns lite halv trist faktiskt, men på ett sätt ändå skönt. Han är verkligen helt underbar och jag kan inte tacka honom nog för att han sa så tidigt att han inte trodde att det skulle funka, han sa liksom det andra gången vi träffades, andra killar leker med en och väntar tills man har setts några gånger. Även jag kände att det inte skulle funka riktigt, där fanns liksom inget speciellt.
Men det är helt sjukt så mycket jag har växt på dessa gånger vi har träffats, vi har ju träffats 2 gånger då vi har bestämt det liksom men sen har vi setts ute också. Att höra en kille säga till en att man ser bra ut är helt jävla otroligt ska ni veta, att han dessutom säger det öga mot öga gör det ännu mer verkligt och mitt självförtroende har blivit betydligt bättre, i alla fall för ett tag. Det är skönt att första "kill" mötet är över liksom, nu har jag varit  med om det och jag vet hur det är att träffa en kille alldeles själv, inte för att jag var speciellt nervös men det är ändå skönt att ha det över typ, vet inte hur jag ska förklara det. Och sen har jag fått min första kyss också haha, skit mesigt att jag skriver det här men ja jag måste ju ha koll sen när jag är 35 plus.
Och det var som Filippa sa till mig, detta är bara första gången jag träffar en kille. Jag är inte ens nitton år, tänk hur många killar jag kan träffa om jag vill, och det är ju faktiskt inte det hela livet hänger på, men det är otroligt kul att veta att någon tycker att man ser bra ut. Sen att det inte funkade gör inget speciellt, jag lärde mig en del i allt ihop även om det inte varade allt för länge.
Nu är jag ute på marknaden igen haha, so come on boys! Harry Styles, jag bor på Hyltaskogsvägen 104, du är välkommen alla timmar på dygnet.
Nu ska jag leva som en riktig tonåring för jag är snart vuxen, och jag älskar att vara ung. Vill föralltid vara det.
Ikväll ska jag ut med Felicia & Jessica, då jävlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0