En jävla rubrik

Har jag världens tråkigaste jävla klass eller? Det är en jävla vecka kvar och det är fan ingen som bryr sig! Ingen tar tag i något så att vi kan göra något! Jag försöker fråga folk vad vi ska hitta på men får ju knappt svar! Filippa & Jessica ska heller inte med ikväll.. Jessica är sjuk och Filippa ska vara med sin kille. Hon har gått och klagat på johanna(en i min klass) att hon inte är med under studentveckan och bara är med sin kille hela tiden, men nu gör hon ju exakt samma sak? Lite dubbelmoral där tycker jag..
Sen är jag så fruktansvärt trött på att inte ha något att göra.. Sitter bara här hemma, hade hellre gått i skolan.. Undra hur det ska bli i sommar då.. Vill inte ens tänka på det.
Nej fyfan vilken dag, vill gå och lägga mig under ett täcke och sova enda till måndag då det drar igång igen med studentveckan förhoppningsvis.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0