Det är över nu

Börjar sakta men säkert sjunka in att jag aldrig kommer komma tillbaka till skolan mer.. Jag saknar det jätte mycket. Alla andra tycker att det är helt otroligt vad skönt att skolan är över, och visst är det skönt att slippa alla läxor och all ångest över just läxorna men allt annat. Klassen, kompisarna, att gå och äta i matsalen, konserter, klassfester. Fan vad jag kommer sakna det.
Imorgon är min första dag som arbetslös, jag börjar den med att åka till arbetsförmedlingen. Efter det blir det Malmö med DTM. Ska försöka göra så mycket som möjligt så att jag inte hamnar i någon sorts depression.

Här kommer bilder från den bästa dagen i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0