Tjeeeenaa

Ett tag sen jag skrev här sist men har fullt upp när jag jobbar och glömmer då bort min stora kända blogg. De senaste dagarna har varit riktigt varma, även om jag har jobbat har jag varit ute&solat så fort jag kommit hem. Jag har även hunnit med att se min älskade Björn Gustafsson, det var dock inte värt 350 spänn men glad att jag åkte och tittade ändå. Jag har ätit Hotellfrukost på Hilton också och haft en mini DTM kväll!
Idag ska familjen nog åka till Köpenhamn och ikväll är det typ klassfest hemma hos filippa, tror inte att någon kommer men ja vi får väl se.
Filippa&jag har börjat prata om att vi vill åka till London, så vi kanke ska åka dit i september. Vi ska prata om det mer när vi ses.
Ha det så bra så länge så hörs vi när vi hörs.
O juste, jag har fullt med bilen i grejor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0