I'M FEELING SEXY AND FREE



Eftersom att jag inte har något liv, så går jag runt och fotar här hemma därav dessa otroligt proffsiga bilderna. Idag har jag varit ute på en jogging tur, känner att jag måste komma igång, tittar på tv, läst om allt som har med halka att göra och ätit tacos. Ja fotat också såklart. Sen går jag och tänker hela tiden på om det hade varit roligt att åka som au pair, jag tror faktiskt jag hade gillat det, men hur ska jag kunna vara ifrån min familj i ett år? Känns sjukt konstigt bara jag tänker på det, men vi får se. Ska försöka somna innan 1 idag men jag tror jag kommer somna vid 2 eller något, sen så ska man upp med tuppen...klockan 6 ringer klockan, skjut mig.
-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0