HEJ JOHAN

Såg att Linnéas blogg var blockerad men där är inget att läsa ändå, haha nej men skämt åsido. Tänkte bara säga att vi saknar dig också men vi vill inte tt du ska längta hem för här jävla kallt nu, det blåser också så det blir ännu kallare, man får brian freeze bara man går ut. Du missar dock Jersey Shore men vi kan säga vad du har missat när du kommer hem! Kan i alla fall säga att Sammi har åkt hem för hon och Ron bråkade skit mycket och nu vill Ron också åka hem för han saknar Sammi och tycker att han har gjort fel. I alla fall annars missar du inte mycket här hemma. Vi har fått Metro på stationen i Skurup om du inte redan har sett det haha.. Och Konsum är fortfarande lika fult. Nu ska jag återgå till min lektion, sitter med mobilen under bordet för att kunna skriva. Jag kanske har stavat fel på något för jag kan inte titta ner för då ser hon att jag skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0