Fuck

Idag är inte min dag. Jag är så orolig för halkan att jag vet inte vad, ovanpå det så är det min sista dag på mitt sista jullov någonsin, jag vill inte tillbaka till skolan för då vet jag att dagarna kvar till studenten blir färre, klart det ska bli kul att ta studenten, men efteråt då? Vad ska jag göra då? Det är en jätte hemsk känsla som jag har över mig hela tiden, jag vet verkligen inte vad jag ska göra och ju mer jag tänker på det, desto värre blir det.
Och så har jag det där körkortet som tynger ner mina axlar till marken, är orolig för det också hela och vill bara ha det överstökat.
Jag vill inte bli en skurupsbo som har tagit studenten och bor hemma hos mamma och pappa utan jobb....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0