Beginning

Jag är inne i någon jävla svacka just nu. Är rädd för allt som har med framtiden att göra, att jag inte ska få ett jobb eller bli nöjd med det jag kommer göra. Och så ligger mitt självförtroende nere på noll. Jag vet fan inte vad jag ska göra, är så otroligt trött på att inte kunna gå ner några kilo så att jag blir nöjd med mig själv. Min hjärna är inställd på att äta skit och den verkar fan inte vilja förändras, men nu har jag bestämt mig. Om jag någon gång ska bli nöjd med mig själv är det nu! Imorgon börjar det, godis en gång i veckan och ingen snabbmat förrän usa(äter i för sig nästan aldrig snabbmat annars men ändå). Frukost, lunch, middag och frukt till mellanmål. Ingen läsk heller. Nu jävlar, jag måste klara detta! Hoppas min hjärna är med mig på det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0