What a day

Vilken dag.. Va som sagt ledig idag för mina lektioner va inställda. Stekte pannkakor till Linnéa som vi åt till frukost, sen har jag pluggat körkortsteori, käkat Billys pizza och sen stack jag till Malmö, mötte upp Matilda på tåget, sen gick vi till Pronto på lilla torg och käkade vars en jätte god cheesecake! Tog tåget hem vid fem tiden för det jag skulle ta först va inställt, så där va så sjukt mycket folk på tåget att vissa fick till och med vänta till nästa tåg i och med att vi inte fick plats, helt otroligt. Kom tillslut hem och tryckte i mig maten, sen iväg på gympa och jag tog ut mig sjukt mycket. Nu är jag så otroligt trött, men jag glädjer mig åt att jag bara har en lektion imorgon och börjar vid halv tolv + att det är fredag. Min mage mår inte bra idag om någon vill veta, den bubblar hela tiden, kom på att jag inte ätit en enda grönsak idag. Inte bra alls. Nu ska jag sluta på denna romanen. Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0