3 FEBRUARI 2012


Bild från senaste gången jag besökte USA


Hej chicos y chicas! Idag är det fredag vilket är otroligt skönt, verkligen jätte härligt med helg men har en del plugg att ta igen så jag får nog sitta hela söndagen. Men ikväll ska Linnéa och jag baka cupcakes och imorgon ska jag shoppa med mamma och Linnéa på dagen och på kvällen kommer Julia hit. Vi åker snart också, det ska bli äckligt skönt att slippa allt här hemma, har alltid gillat skolan innan men på senaste tiden har det bara varit skit, gillar inte alls att vara där och det enda jag längtar till är helgen och resan. Ska njuta sönder mig på resan och äta så sjukt mycket mat att jag väger 70 kg när jag kommer hem. Vet ni vad? Jag har beställt uppkörning och uppskrivning, är jätte glad att jag äntligen har ett datum för det nu, men kunde knappt sova igår för jag låg och tänkte så mycket på hur det ska gå, men jag ska försöka att inte vara så nervös(sure elin, du kommer skita ner dig). Nu ska jag fortsätta relaxa, sen blir det middag och sen bakning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0