TAKING A SHIT... ELLER? ;)

 
Hej alla mina läsare. Här sitter jag! På toan, som vanligt haha, känns som jag alltid är på toa. Men jag gillar att sitta på toa, här är varmt haha. Nog om mitt toalett besök :D Och förlåt om vissa tycker det är äckligt att jag tar bilder på mig själv när jag sitter på toa..men har jag något i ögat? Juste, så mycket bryr jag mig ;)
Åh saknar björn nu när jag tänker på han haha
Idag ska jag till KB i malmö, ska bli så jävla nitad...not. Känner väl inte riktigt för det men det ska bli helt OK ändå :) Har inte ett PISS att ha på mig, så tror jag går dit naken..
Jag funderar på att göra en videoblogg till alla mina läsare.. den kommer nog upp senare idag. Ha nu en fett bra dag så ses vi, puss alla läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0