HAIR PROBLEM...

Okej, nu är det såhär. Jag börjar bli ganska så trött på det här med att färga mitt hår rött hela tiden. Jag ÄLSKAR färgen som jag har men jag börjar bli trött på att jag ständigt har en utväxt i mitt hår. Alltså måste jag göra något åt problemet.
Jag färgade det hemma för några dagar sedan så just nu är det en fin färg utan utväxt! Håller väl i sisådär 2 veckor sen har jag utväxt igen. Jag måste boka en tid hos frisören känner jag men jag får vänta tills den här färgen har gått ut lite grann.
Jag är dock orolig att om jag avfärgar det blir det som på linneas hår, att där är vissa röda partier kvar i och med att jag har färgat det hemma. Ska ta och prata med min frisör, för även hon är rödhårig från grunden precis som jag.
 
Hade varit skönt att gå tillbaka till sin gamla hårfärg och strunta i att ha utväxt, helt underbart hade det varit!
 
 
Nu ser jag ju inte riktigt ut som Lindsay Lohan men den här färgen är faktiskt väldigt fin, det är ju typ sån jag har från början och är född med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0