FETTTOOOOO

Ännu ett sånt här inlägg.. men nu får det fan vara nog. Jag orkar inte ha denna kroppen jag har, har aldrig vägt såhär mycket som jag gör nu.. jag väger fyra kilo mer än vad jag brukar, det är helt sjukt. Jag måste se till att fixa det här på nått vis, har tagit bilder på mig själv nu(det lät sjukt äckligt och nej jag stod inte naken när jag tog bilderna haha) så att jag kan se hur jävla fet jag har blivit. Jag ska försöka att sluta äta så jävla mycket och sen måste jag börja motionera, vilket det har blivit väldigt lite av sista tiden.
 
Alltså egentligen är det ju bara det här som gäller, som står på bilden ovanför. Det är bara till att äta rätt, träna och dricka mycket vatten. Men att det ska vara så JÄVLA svårt!! Har bestämt mig för att börja med att gå ut och gå och lite sånt, när jag väl kommer in i det beger jag mig kanske ner till gymmet, eller börjar cykla och jogga om snön har gått bort.
 
Jag vill verkligen inte se ut som en Victoria Secret model, jag är nöjd med både mina ben och armar, det enda jag inte tål är min feta mage, den måste bort. Jag kommer aldrig att kunna bli en av de jätte smala tjejena, det vet jag men jag vill åtminstone loose some weight on my belly.
 
 
Min absoluta drömkropp är Selena Gomez, hon ser så himla frisk ut, inte för smal som alla modeller, och inte för fet, som mig. Det lär ta en jävla tid att få en kropp som Gomez, men jag ska i alla fall försöka bli lite smalare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0