2012 REVIEW

Jag kom och tänka på hur mycket som har hänt under detta året egentligen, faktiskt ganska mycket om jag tänker efter.
 
- Jag började året med en resa till Miami
- I mars skaffade jag mig ett körkort
Tog bara bid på en av mina bilar.. Orkade inte fota alla 5..
 
- Den 8onde juni tog jag studenten och blev fri från skolan
- Den 12e juni började jag på mitt första jobb och började tjäna mina egna pengar
Så himla nöjd med mitt jobb, så typsikt mig! Älskar mina arbetskollegor Anders, Bengt och Lars!
 
- I september bestämde jag mig för att ansöka att åka som au pair till USA(vilket är stort för trygga lilla jag)
 
Jag tycker det är en hel del, och det är inga små saker heller! I veckan som kommer ska DTM skriva nya nyårslöften, looking forward to it.
 
Och sist men inte minst så ska vi kanke ta och gå igenom alla mina crushes under det gånga året.. det har ju blivit en hel del om man säger så..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0