I'M LOSING CONTROL

Tjeeeenaaaaa

Ett bra tag sen jag skrev här men ja jag orkar helt enkelt inte blogga, tycker inte att det är särskilt kul. Sen jag sist skrev här har jag jobbat som vanligt, jag har festat och haft en rolig dtm kväll, för första gången på länge beställde vi inte hemleverans utan kunde köra och handla det själva, kändes lagom fräckt.
Den snyggaste killen på jobbet har även kommit tillbaka, måste bara skriva av mig lite haha, han är så fruktansvärt jävla snygg, när jag ska gå något ärende går jag omvägar bara för att jag kanske ska kunna få en skymt av honom. Nu när Linnéa är i London(fattar inte att hon är där, fyyy vad kul! jag har i för sig också beställt resa dit med filippa men ändå) så är det inte lika lätt att få ur sig alla tankar om hur jävla snygg han är, det va så himla perfekt i måndags, precis när han kom gående förbi mig och en annan tjej så kallade den andra tjejen på mig, alltså vet han att jag heter elin, KABOOOM! Jag gick även bakom han TVÅ gånger idag, kollade på hans rumpa hela tiden, så himla fin. Fan alltså jag är verkligen sjuk i huvudet....måste gå i terapi eller något. Men det är inte lätt..
Imorgon ska jag in till Ystad med mor min, på torsdag blir det Snabba Cash 2 med mor och far samt att Linnéa kommer hem och på lördag är det malmöfestivalen med my girls. Nu ska jag lyssna på rebecca&fiona så att jag kan sjunga med på lördag på malmöfestivalen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0