H-E-L-G

Jag är ledig! Så skönt att få sova hur länge man ville även om det bara var till klockan tio. Jag precis käkat två knäckemackor till frukost och nu sitter jag uppe på mitt rum som för en gång skull är städat, fick ett litet infall igår och städade det samtidigt som jag lyssnade på Justin Bieber.
Ja just de, på tal om killar. Igår pratade jag med Jonathan, även om det bara va om jobb är jag nu en lycklig tjej. Nästa gång,typ på måndag, ska jag fråga han om vi kan gifta oss, är helt säker på att han säger ja.
Tina, min chef, kom och frågade mig i fredags om jag visste någon som inte hade något jobb nu efter studenten, så då tänkte jag på Jessica. Så hon ska börja jobba hos oss på måndag, tyckte jag va snällt gjort av mig.
Ikväll blir det MF, Rebecca&Fiona spelar så det blir säkert trevligt. Nu ska jag borsta mina tänder och sen ska jag nog ut och gå, kanske min granne och syrra vill med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0