Vårens första dag

Riktigt vårväder är det ute idag. Otroligt skönt och jag börjar få förhoppningar om att det kanske blir en varm sommar, hoppas att det blir fint väder den 8:onde.
Har förresten beställt tid till ny färgning, den 29e maj beställde jag till, det är samma dag som studentsupén så då är jag fin tills dess, och då håller färgen i ordentligt till studentdagen. Måste hitta en fin klänning till studentsupén också, och fixa en väska som jag ska ha under studenten, skönt att klänning och skor är avklarat i alla fall.

Ikväll är det en söndags DTM kväll! Vi ska utnyttja Johan och titta på BB hos han, hoppas av hela mitt hjärta att Joe åker. Orkar fan inte med honom längre!!

Nu ska jag gå och baka tror jag haha, har inte bakat på ett bra tag faktiskt.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0