STACKARS MÅNDAG, HATAD AV ALLA

Skola till 13.00 ungefär, sen stack jag till körskolan, och klarade fas C! Woho, ett steg närmre min Lamborghini, härligt!
Jag har beställt en mycket fin skinnjacka från H&M idag också, kommer lagom till vintern, det vill säga i början av oktober, aja hinner använda den lite grann innan jag måste ta på mig min ullkappa och sen min feta vinterjacka.
Ikväll är det en riktig tv-kväll, först halv åtta hos mig(blir alltid lika hungrig när jag ser det, påtal om hungrig har min "inte äta godis mer än en gång i veckan" skitit sig totalt) sen är det Idol(lite tråkigt men jag vill ändå se det) och sen är det Svenska Hollywood fruar(tycker ni att jag gör för många paranteser? Jag gillar Maria Montazami i alla fall)
Jag blir också mer och mer säker på att jag vill åka som Au-Pair när jag har tagit studenten, har jag sagt att mitt PA handlar om det förresten? Tyckte det kunde vara kul att skriva om Au-Pair!


Juste här är Lamborghinin, hade nyss tvättat den när jag tog denna bilden så det kanske inte blev så fin kvalité på bilden men jag tycker den är okej, man kan ju lätt köra och köpa mjölk i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0