HORSE SHIT




Precis såhär vill jag se ut imorgon, som Angelica gör. Riktigt fint klädd är hon. Måste hitta en liknande svart tröja till mig själv. Vad händer då? JAG SKA FÖRFAN TESTA STUDENMÖSSA IMORGON! Åh det ska bli så jävla kul att ta studenten, ni kan inte fatta det, efter alla dessa år så ska jag sluta, åh det ska bli så kul! Jag har även blivit helt jävla beroende av Jessie J- Who you are. Ni måste lyssna på den! Jag lägger in en video i slutet så ni får lyssna på den, den är riktigt bra. Och ni som undrar, jag har tittat upp och Jedward är inte bögar, mest så att ni vet. Nu ska jag typ duscha, luktar förfan skit, jag har köpt jätte fina nya kläder som jag gärna hade visat upp om jag hade varit snygg, men det är jag inte.
HEJDÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0