We found love in a hoppless place

Måndagen är över. Härligt! Mitt filosofi prov gick ganska bra. Imorgon bitti ska jag på magnetröntgen i Ystad. Hoppas att allt står bra till med mitt knä. Är lite orolig och nervös över att behöva åka in i en sån där sak men det ska nog gå bra! Jag tänkte ta och sova nu. Ska upp vid sju imorgon, åker med pappa till Ystad och gör magnetröntgen och sen hem igen. Har bara en lektion imorgon och den missar jag pga. Länarbesöket.

Jag tänkte dela med mig av mina absoluta favoritlåtar just nu. Sov gott! Puss

Rihanna- We found love
Justin Bieber- Mistletoe
Jessie J- Domino
Bruno Mars- It will rain
Beyoncé- allt som har med henne att göra, hon är så otroligt cool!




Några söndagar sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0