I'ts the most beautiful time of year

Har sjukt tråkigt. Linnéa opereras ju idag, har varit orolig hela dagen för henne. Men mamma ringde för en timme sen och sa att operationen va färdig, men att Linnéa inte hade vaknat än.. Och alla som känner Linnéa vet att hon sover väldigt länge..vilket innebär att dom är här hemma runt åtta tiden ikväll och då kan vi äta mat haha. Jag är så hungrig, har inte ätit sen frukost, åt ett äpple för några timmar sen men det hjälper väl inte så mycket.
Jag körde idag också! Det gick jätte bra idag, vi gjorde hårda inbromsningar, skit läskigt.. Jag tryckte alldeles för lätt på bromsen men jag är ju rädd för att hela bilen ska volta haha..Känns som om det kommer gå bra på halkan sen.
Snart är det höstlov, då ska jag ta hand om Linnéa, och titta på O.C med Linnéa. Känns som om jag ska umgås med Linnéa ganska mycket under lovet faktiskt. Men jag gillar ju henne ganska starkt så.

Nu ska jag sitta och vänta ytterligare några timmar på besked från mamma om hur det har gått för Linnéa. Jag hoppas det har gått bra. Hon är duktig!


Jag vill ha snö, så himla mysigt! Tror jag kommer ångra detta uttal om några månader...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gule dig

2011-10-28 @ 23:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0