AU PAIR OCH TANKAR


weheartit

Sitter och lyssnar på världens bästa låt just nu, Lady Gaga - The edge of glory. Blir så himla glad när jag hör den.
Så glad att jag nyss klickade på play igen, tredje gången i rad. Sen vi sågs sist har jag tänkt, och jag måste tillbaka till USA, jag vill verkligen bo där, inte hela livet kanske, men allt känns så himla mycket lättare där. Antingen vill jag vara en au pair där, helst då i kalifornien, väldigt gärna i Los Angeles men det kanske är svårt att få en familj där, eller så vill jag studera typ hotell där efter jag har tagit studenten, vad jag än väljer och om jag väljer något av det, jag har en tendens till att vara så jävla rädd och vill känna mig så bekväm hela tiden, trött på att vara så, jag vill våga lite. Så vill jag i alla fall tillbaka dit, om det så är imorgon eller om några år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0