WEHEARTIT.COM



Jag vet jag vet.. ni tänker hur fan kan hon lägga upp en bild på Justin Bieber i sin blogg? Jag är ju världens Bieber hatare och gillar inte honom alls bara för att han är just...Justin Bieber.. men här måste ni väl ändå hålla med om att där är något vackert med bilden på honom, okej vackert är ett starkt ord, men han är faktiskt lite söt på bilden, visst håller ni med? Nej nog pratat om Bieber, ett helt blogginlägg ska inte tillägnas honom. Fredag idag och jag sitter hemma och äter hallonglass, det får väl gå. Imorgon däremot blir det andra pannkakor, då ska det bli en liten DTM kväll, käka muffins, släcka ner en timme i och med earth hour och kolla på körslaget, låter som en trevlig kväll va? Precis vad jag tycker.

Pussar och kramar från Elin med stort E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0