THE HANGOVER PART II


bilder från baksmällan del I men ändå..


Baksmällan 2 var hur bra som helst, dom är så himla roliga! Och Bradley är ju bara yummi!
Annars så består mina dagar av att ligga i trädgården och sola, imorgon drar skolan igång igen efter en ganska lång ledighet, klassen börjar med en grillfest på kvällen och sen på onsdag ska vi äta nere vid havet i Ystad och på torsdag slutar vi, så min vecka är otroligt skönt. Nu ska jag fortsätta lyssna på bra musik och senare ikväll, rättare sagt 21.55 ska Linnéa och jag se MMA som går i repris(Justin är med såklart, baby baby baby oooh!)

Ha det bra och jag avslutar med en fin bild från förra filmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0