SOMMARLOV



Jahapp..Då har jag inlett mitt sista sommarlov någonsin. Jag vet inte vad jag tycker, det ska bli otroligt skönt med ett sommarlov men efter detta sommarlovet har jag bara ett år kvar på gymnasiet och sen så ska jag, lilla Elin, börja jobba? Jag kan inte fatta det själv. Jag kan inte fatta att om ett år ska jag stå på trappan i Ystad och vara världens gladaste att jag har klarat hela skolgången, tänk ändå så länge man går i skolan, hela 13 år. Och tänk så hittar jag inget jobb efter studenten, vad ska jag göra då? Tänk om jag hittar ett jobb men inte trivs? Är helt ensam och har bitchar till arbetskollegor? Men nu är det ju faktiskt ett helt år kvar till jag slutar skolan för gott, och innan dess ska jag gå igenom ett helt läsår med massor av inlämningar och läxor, jag ska förhoppningsvis ta körkort också. Men just nu ska jag bara njuta av detta, svensk sommar, fan vad jag älskar det. Mitt sista sommarlov, ska bli det bästa någonsin.

Kommentarer
Postat av: jowsss

sv: hur menar du med frågeställning? jag kommer inte ihåg vad jag skrev på projektplanen, haha :P

Ja det ska jag göra! Men eftersom jag har funderingar på att försöka få boken utgiven så kommer jag inte visa upp mycket av boken, kanske ett uppslag och framsida+baksida men om du går in i min kategori med bakning så hittar du ju några bilder där som finns med i kakboken :)

2011-06-09 @ 23:37:55
URL: http://jowsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0