LAST FRIDAY NIGHT



Ni måste verkligen se denna videon, den är så himla rolig och så är låten bra också såklart! Har sett den nu ett par gånger och tycker den är lika rolig varje gång.

Annars så är det sommarlov och jag har fortfarande den där jävla ögoninflammationen som verkligen inte vill gå bort, blir knäpp på den har fan snart haft den i en vecka men det går väl snart över.  Idag ska jag *trummvirvel*......titta på tv! Det regnar faktiskt ute(precis som om det är någon ursäkt) så jag ska bara sitta inne och titta på tv och äta goda brända mandlar som jag fick av Linnéa som hade köpt det på Tivoli till mig(tack igen!) dom är verkligen himmelskt goda. Så jag ska nog bara kolla på Ellen och lite sånt idag, jag gillar sommarlov, eller nej förlåt, jag älskar sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0