IN THIS CALIFORNIA KING BED


Bilder sen feburari numret av Vanity Fair med världens snyggaste kille, fy i helvete vad snygg han är, titta ögonen på bild 1, smälter förfan!


Annars då? Jodå en vecka har gått av mitt sommarlov vilket innebär 10 veckor kvar, helt okej om ni frågar mig! Jag har dessutom kommit fram till vad jag ska göra på midsommar vilket är toppenbra! Nu är bara frågan vad fasiken jag ska ha på mig, måste hitta någon fin klänning eller nått. Imorgon blir det skolavslutning för Linnéa, duktiga Linnéa har klarat hela 10 år i skolan nu! Förutom detta har jag blivit totalt beroende av California King Bed med Rihanna, tror nog fan att jag snart lyssnat slut på mina fem gånger jag har på spotify..tur det finns youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0